2015/11/10

Uusi alku

Tervetuloa lukemaa blogiani, miten nyt ikinä oletkaan eksynyt tänne. Uusi aloitus meinaa sitä, että olen pitänyt aijemminkin blogia, mutta nyt halusin aloittaa ihan puhtaalta pöydältä.

Ensimmäiseksi minun varmaan pitäisi kertoa itsestäni jotain. Olen 17 -vuotias tyttö Pohjois-Pohjanmaalta. Käyn lukion toista luokkaa kotipaikkakuntani lukiossa. Minulla on ruskeat hiukset, sekä silmät ja olen melko lyhyt.





Tykkään valokuvauksesta ja harrastan ratsastusta. Perheelläni on myöskin koira, kultainennoutaja uros nimeltään Onni. Onni on paljon mukana jokapäiväisessä elämässäni,








Blogiin ajattelin kirjoittaa päivistäni ja ratsastuksesta, mahdollisesti tulen tekemään myös muita postauksia silloin tällöin. En tiedä onko elämässäni kovinkaan paljoa mitään mielenkiintoista kerrottavaa muille ihmisille, mutta se kai selviää ajan mittaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti